اخبار ورزشی

کریم‌زاده: عروسی به کوچه استقلال خوزستان هم می‌رسد/ ما هم مثل فولاد نیاز به حمایت داریم

کریم‌زاده: عروسی به کوچه استقلال خوزستان هم می‌رسد/ ما هم مثل فولاد نیاز به حمایت داریم

– اخبار ورزشی –

متین کریم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره نتایج ضعیف استقلال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر که منجر به سقوط این تیم به رتبه آخر جدول رده‌بندی شده است، گفت: می‌دانیم که از این لحاظ عملکرد خوبی نداشته‌ایم، ولی ما مقابل تراکتور، آلومینیوم و استقلال عالی فوتبال بازی کردیم و مقابل پیکان هم بدشانس بودیم که ضربه پنالتی را از دست دادیم. همه ما ناراحت هستیم، ولی مطمئناً شرایط اینطور باقی نمی‌ماند و عروسی به کوچه استقلال خوزستان هم می‌رسد.

جلسه پورموسوی با سرپرست باشگاه استقلال خوزستان/ بازگشت سرمربی به تمرینات از فردا

 

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: بازی بعدی ما برابر فولاد خوزستان است و انگیزه زیادی داریم تا به برد برسیم. وقتی نتیجه نمی‌گیریم همه مقصر هستند و نمی‌توان فقط یک نفر را مقصر دانست و همه ما باید تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم. در ضمن از هواداران فوتبال در اهواز این انتظار را داریم که مثل فولاد از استقلال خوزستان حمایت کنند و اینطور نباشد که در باز‌های فولاد ۲۰ هزار نفر به ورزشگاه بروند، ولی در بازی‌های ما ۵۰۰ نفر به استادیوم بیایند. 

کریم‌زاده در مورد جدایی‌اش از نساجی به برگزیده های ایران گفت: من به‌صورت قرضی جدا شدم و دوست داشتم جایی باشم که شانس بیشتری برای بازی کردن پیدا کنم. از طرفی قوانینی که گذاشتند و محدودیت‌های سنی هم در این زمینه نقش داشت، ولی به هر حال هدف من این بود جایی باشم که فرصت بازی پیدا کنم و خودم را نشان دهم. در استقلال خوزستان انگیزه زیادی دارم و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا