اخبار ورزشی

کریمی: امیدوارم به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم/ رهبر: همیشه بازی‌ اول سخت است

کریمی: امیدوارم به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم/ رهبر: همیشه بازی‌ اول سخت است

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از هانگژو، حامد کریمی، دروازه‌بان تیم ملی واترپلو، پس از پیروزی ۱۵ بر ۴ مقابل کره‌جنوبی در نخستین دیدار بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: بازی در کوارتر اول نزدیک دنبال شد چون دو تیم از یکدیگر شناخت داشتند، اما در کوارترهای بعدی فاصله را زیاد کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه نتیجه خوبی در پایان گرفتیم. فردا در دومین مسابقه به مصاف تایلند خواهیم رفت که تقریباً هم سطح کره است. امیدواریم در این دیدار هم با دست پر خارج شویم.

گزارش کامل روز نهم بازی‌های آسیایی| ۷ مدال برای ایران در روز شگفتی و خداحافظی

دروازه‌بان تیم ملی واترپلو تصریح کرد: دیدار اصلی ما در مرحله گروهی با چین است که سومین مسابقه ما خواهد بود. امیدوارم در این بازی هم پیروز شویم و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم.

  همچنین، امیرحسین رهبر، درباره پیروزی ۱۵ بر ۴ مقابل کره‌جنوبی در نخستین دیدار تیم ملی واترپلو در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: بازی خوبی بود. همیشه بازی‌های اول در چنین مسابقاتی سخت است، به همین دلیل در کوارتر اول نتیجه کمی نزدیک بود، اما خوشبختانه با پیروزی خارج شدیم.

وی ادامه داد: فردا به مصاف تایلند خواهیم داد، اما حریف اصلی ما در مرحله گروهی تیم چین است که در سومین و آخرین مسابقه گروهی با آنها روبه‌رو خواهیم شد. در این مدت تمرکز اصلی ما روی چین و قزاقستان بوده است، اما‌ بازی به بازی جلو می‌رویم تا ان‌شاءالله به هدف اصلی که کسب یک مدال خوشرنگ است، برسیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا