آذربایجان شرقی

کریمی: مقابل استقلال بازی سنگین و جذابی پیش‌رو داریم

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، فیروز کریمی در نشست خبری قبل بازی با استقلال تهران، اظهار داشت: بازی جذاب و سنگینی پیش رو داریم. تیم‌های رده سوم و چهارم فصل گذشته با هم رقابت می‌کنند و معمولا رقابت‌ تیم‌های سوم و چهارم در تمامی لیگ‌های جهان،  بسیار حساس می‌شود.

وی با بیان اینکه استقلال تیم خوبی است، افزود: با اضافه شدن مهاجم خارجی جدیدشان، وضعیتشان خیلی بهتر می‌شود. نگاهی به بازی هفته‌های اول و دوم داشتم که به نظرم استقلال این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

کریمی در خصوص شرایط تراکتور در بازی نخست لیگ برتر، توضیح داد: ما به دلیل نبود بازیکنان در بازی اول، شرایط خاصی داشتیم؛ ولی با اضافه شدن تمامی بازیکنان تبدیل به تیم خوبی شدیم و می‌خواهیم سهمیه آسیایی کسب کنیم.

وی افزود: با بررسی شرایط استقلال و تیم خودمان، به این نتیجه می‌رسم که بازی سنگین و نزدیکی می‌بینیم.

سرمربی تراکتور در خصوص برنامه‌ریزی لیگ برتر، یادآور شد: یکسری مراسم ملی و بازی‌های تیم ملی منجر به تعطیلی بازی‌ها می‌شود که این موضوع اجتناب‌ناپذیر است. بنده از رئیس سازمان لیگ و مسوول برگزاری مسابقات شناخت دارم و افراد منظمی هستند، سازمان لیگ ما جا افتاده است. خود مسوولان سازمان لیگ هم می‌دانند که نگه داشتن تیم بدون برگزاری مسابقات سخت است. با این حال ما آمادگی هرگونه همکاری با سازمان لیگ را داریم.

وی ادامه داد: تیم‌های خصوصی مشکلات زیادی دارند، ولی کار تیم‌های دولتی آسان است؛ چراکه بودجه مشخصی دارند. اگر درآمد تبلیغات محیطی را از باشگاه‌های خصوصی بگیرند، پس قرار است چه کاری برای ما انجام دهند؟ همچنین سازمان صدا و سیما هم باید بعد از هر بازی با باشگاه‌ها تسویه حساب کند تا از درآمد تبلیغات تلویزیونی هم بهره‌مند شویم. 

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی تنها درآمدهای باشگاه‌های خصوصی هستند، بیان داشت: بیشترین همکاری سازمان لیگ باید با تیم‌های خصوصی باشد. اگر تمامی تیم‌ها خصوصی باشند، آن زمان ارزش پول‌ها مشخص می‌شود.

کریمی با بیان اینکه امثال آقای زنوزی خیلی کم پیدا می‌شوند، تاکید کرد: هزینه سالانه ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان از جیب شخصی و بدون بازگشت سرمایه، بسیار سخت است. دست افرادی همچون آقای زنوزی را باید گرفت و با آنان همکاری کرد. نباید چنین افرادی را رنجیده خاطر کنیم.

وی متذکر شد: ما برای بازی فردا عباس‌زاده را به دلیل مصدومیت نداریم، وضعیت هادی محمدی هم بهتر شده است. با توجه به ثبت قرارداد بازیکنان، مشکلی از این بابت نداریم. شاید از نظر اسمی بازیکنانی در سطح افراد جدا شده جذب نکرده‌ایم؛ اما بازیکنان جذب شده جوان، با انگیزه و آینده‌دار هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا، سازمان لیگ وضعیتی را فراهم کند که تمامی اعضای کادر فنی بتوانند در نشست خبری شرکت کنند؛ چرا که بنده بیماری زمینه‌ای دارم. 

وی ادامه داد: ما به عنوان پرهوادارترین تیم لیگ برتر، حاضر نیستیم که به خاطر برگزاری مسابقات با حضور هواداران، یک تعداد از طرفداران ما دچار مشکل شوند. تراکتور بیشترین آسیب را از نبود هواداران می‌بیند. 

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا