آذربایجان غربی

کسب بیشترین سهمیه المپیک هدف ما در فدراسیون تکواندوست

کسب بیشترین سهمیه المپیک هدف ما در فدراسیون تکواندوست

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، هادی ساعی در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: همدلی و همفکری اعضا و جامعه تکواندو این استان می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت این رشته ورزشی در استان به دوران پرافتخارش است.

وی با اشاره به حمایت‌های فدراسیون از تکواندو آذربایجان‌غربی افزود: احداث خانه تخصصی تکواندو در این استان می‌تواند به رشد و اوج گیری دوباره این رشته ورزشی در آذربایجان‌غربی کمک کند و ما نیز در فدراسیون این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس فدراسیون تکواندو ادامه داد: در مسابقات برون مرزی پیش رو در تورنمنت اردن و جام جهانی تیمی تکواندو در کره جنوبی حضور و تمام تمرکز ما کسب بیشترین سهمیه برای المپیک هستیم و حضور در رقابت‌های مختلف با این هدف انجام می‌شود

ساعی همچنین گفت: مسابقات لیگ تکواندو یکی از رقابت‌های ورود به تیم ملی است و انتظار داریم این استان نیز در این سطح حضور یابد ضمن اینکه فعال‌تر شدن مربیان، افزایش نفرات تیم‌ها، رشد رقم قراردادها، و بالا رفتن تعداد تیم‌ها از اتفاقاتیست که در لیگ اجرایی شده است.

کسب بیشترین سهمیه المپیک هدف ما در فدراسیون تکواندوست

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم گفت: رشته تکواندو به عنوان مدال آورترین رشته ورزشی و یکی از رشته‌های مهم ورزشی است و انتظار داریم شاهد رشد و پویایی دوباره تکواندو در استان باشیم.

در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان، “مهران اسکندری” با کسب حداکثر آرا برای دوره چهارساله به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا