تهران

کسب مقام قهرمانی تیم جانبازان در رقابت فوتسال چهارجانبه شهید مدرس

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان‌های استان تهران در مجموعه ورزشی شهید مدرس مجلس شورای اسلامی از قهرمانی تیم فوتسال جانبازان شهرستان‌های استان تهران در مسابقات چهار جانبه گرامیداشت شهید مدرس خبر داد و اظهار کرد: تیم فوتسال جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با برد در مقابل تیم مجلس شورای اسلامی به بازی فینال راه یافت و این بازی با نتیجه پرگل ۶ بر ۱ در مقابل تیم فوتسال نیرو‌های مسلح، به مقام قهرمانی رسید.

وی گفت: در راستای ایجاد نشاط و سلامت جسمانی در جانبازان، یک دوره مسابقه فوتسال با شرکت تیم‌های شهدای رسانه، نیرو‌های مسلح، مجلس شورای اسلامی و جانبازان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و به میزبانی مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی شد و جانبازان عزیز ما موفق شدند با روحیه بالا و بازی موفق و برنامه‌ریزی شده، فاتح جام فوتسال شهید مدرس شدند.

 

مدیرکل بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: این مسابقه در سالروز بزرگداشت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی شده بود، شوند.

مسابقات چهارجانبه فوتسال گرامیداشت شهید مدرس، با شرکت ۴ تیم از شهدای رسانه، مجلس شورای اسلامی، نیرو‌های مسلح و جانبازان شهرستان‌های استان تهران برگزار شد و تیم جانبازان با شکست تیم مجلس در ضربات پنالتی به بازی نهایی راه یافت و در این دیدار نیز در مقابل تیم نیرو‌های مسلح با نتیجه پرگل ۶ بر۱ به پیروزی رسید و تیم نیرو‌های مسلح به مقام نایب قهرمانی و تیم شهدای رسانه نیز به مقام سوم دست پیدا کرد.

مراسم اهدای جام با حضور سردار کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، دکترغفاری رئیس فراکسیون ورزش و جمعی از‌ فرماندهان نیرو‌های مسلح برگزار شد.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا