اصفهان

کشاورزان اجازه سواستفاده به اراذل و اوباش نمی‌دهند/ مسوولان مدافع مطالبات به حق کشاورزان هستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشاورزان اعتراض به حقی داشتند و تجمعاتی داشته و مطالب خود را بیان کردند؛ در دو روز قبل کشاورزان با مسئولان صحبت‌های نهایی را انجام و به یک جمع‌بندی رسیدند.

وی تصریح کرد: این جمع‌بندی در نهایت موجب یک تفاهم شد و بعد از آن کشاورزان خود برای جمع کردن محل تجمع رفته که چادرها را جمع و در چارچوب همان تفاهم‌نامه مطالب دنبال شود.

جان‌نثاری افزود: کشاورزان وسایل چادرها را جمع کرده و در حالی که قصد داشتند خود چادرها را نیز جمع کنند، عده‌ای که برای پیگیری مطالبات به شکل دیگری فکر می‌کردند با اینکار مخالفت کردند و در این میان افرادی نیز  نفوذ می‌کنند که در این میان نه به دنبال مطالبه کشاورزان هستند و نه اصلا کشاورز هستند.

کشاورزان صف خود را از این افراد جدا کرده‌اند

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: اراذل و اوباش وارد این فضا شده و سعی می‌کنند فضا را دست بگیرند، اما آن چیزی که مهم است این بوده که کشاورزان صف خود را از این افراد جدا کرده و بیانیه رسمی داده و مصاحبه کردند که بعد از  جلسه‌ای که صحبت‌ها نهایی شده دیگر تجمعی ندارند.

وی عنوان کرد: کشاورزان اعلام کردند که تجمع آن‌ها پایان یافته و از این به بعد مسؤولیت با آن‌ها نبوده و کسانی که دارند ادامه می‌دهند کاری به کشاورزان ندارند و این را رسما کشاورزان اعلام کردند.

خود کشاورزان به جریانات التهاب‌آفرین پاسخ می‌دهند

جان‌نثاری با بیان اینکه حق و حقوق کشاورزان دنبال و پیگیری خواهد شد، گفت: مطالبات کشاورزان حتما توسط مسؤولان پیگیری می‌شود و حتما جریانی که نیز بخواهد التهاب آفرینی کند اول خود کشاورزان به این جریان پاسخ داده و می‌دهند و نهایتا مردم جواب آن‌ها را می‌دهند.

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار اصفهان بیان کرد: هیچ برخوردی با کشاورزان اتفاق نیفتاده است و بنابرصحبت بوده و مسؤولان همه مدافع این هستند که حق و حقوق کشاورزان داده شده و حقی از آن‌ها ضایع نشود؛ کشاورزان از انقلابی‌ترین و جهادی‌ترین مردم ما هستند و حتما مطالبات آن‌ها در چارچوب قانون پیگیری خواهد شد.

وی گفت: کشاورزان ما بسیار هوشیار و آگاه هستند و به امنیت ملی و کلیت نظام وفادار  و بسیار هوشیار هستند و هر کجا کوچکترین رخنه‌ای بخواهد کسی انجام دهد که فضا را از فضای مطالباتی صنفی خارج کند، خود کشاورزان مقابله کردند و این ارزشمند است.

جان‌نثاری با بیان اینکه همه مسؤولان و دستگاه‌ها هیچ بحثی به جز این ندارند که هم امنیت عمومی مردم تامین شود و هم مطالبات به حق تمام اقشار و از جمله کشاورزان دنبال شود، گفت: همه مردم همراهی کنند که مطالب مخلوطی از درست و نادرست نشود؛ مطالبات کشاورزان درست و حق است و همه کشاورزان، مردم و مسؤولان باید کمک کنیم که فرصت طلبان نیایند از آب گل آلود ماهی بگیرند و قطعا این فرصت طلبان پشتیبان کشاورز نبوده و در جهت شادی دشمن حرکت می‌کنند؛ البته قطعا مردم و کشاورزان اجازه نخواهند داد تا از مطالبه درست و به حق آن ها سو استفاده کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا