اصفهان

کشاورزان در پرتو مطالبات، مراقب فرصت‌طلبان باشند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از لنجان، حجت‌السلام قاسم باقریان، امام‌جمعه زرین‌شهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر اظهار کرد: یکی از تجمعاتی که هفته پیش در استان اتفاق افتاد بحث کشاورزان نجیب در خصوص آب بود که مسؤولان هم برخورد خیلی خوبی با این موضوع داشتند.

وی با بیان اینکه بحث آب یک بحث عمیق و تخصصی است و مربوط به دیروز و امروز نیست، متذکر شد: باید مباحث آب به دستور اول کشور تبدیل شود و با ارائه راهکارهای درست، منطقی و راهبردی با این مطالبه به حق مردم برخورد شود، البته در پرتو مطالبه به حق باید مراقب فرصت طلبان باشیم و نباید اجازه بدهیم عده‌ای بخواهند این مطالبه به حق را به حاشیه برانند و مشکل درست کنند.

باقریان خاطرنشان کرد: برخی کشورها با همراهی چند کشور عربی با رسانه‌های خود و فضا سازی به دنبال این هستند که به جهان القا کنند، اجماع جهانی علیه ایران وجود دارد که فراموش نکنند در این موضوع راه به جایی نخواهند برد.

امام‌جمعه زرین‌شهر افزود: سیاست خارجه کشور بر پایه عزت و اقتدار ایران و ایرانی باید پیش برود، باید اقتدار، عزت و امنیت و منافع ایران عزیز مورد نظر و توجه جدی مسؤولان باشد که به لطف خدا سیاست خارجه بر محور همین نکات در حال حرکت است و باید به این مسیر با قدرت و اقتدار ادامه دهد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج روحیه بسیجی در جامعه یادآور شد: بسیج از دل توده مردم شکل گرفته و برای همین امروز به بسیج جهانی تبدیل شده است و فرهنگ غنی بسیجی امروز از مرزهای ایران اسلامی به محور مقاومت در کشورهای مختلف جهان رسیده است.

باقریان تشریح کرد: امروز به جرأت می‌تواند گفت بسیج یک نهاد مردمی بین‌المللی است  و مسیر و بستر را برای فرزندان ایران اسلامی در همه ی ابعاد باز کرده است.

امام‌جمعه زرین‌شهر متذکر شد: افراد اگر انسانیت را از مسیر حق پیدا کنند حرمتشان از کعبه هم بیشتر است، ظلم به هر نوعی  و به هر کس و هر چیزی با انسانیت سازگاز نیست.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا