اصفهان

کشاورز تولید کننده قدرت و اقتدار برای کشور است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کاشان، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در یادواره  شهدای جهاد کشاورزی منطقه کاشان  اظهار کرد: برای احیای کشاورزی و امنیت غذایی کشور به نگاه و رسم همه باهم در حوزه کشاورزی در کشور نیاز داریم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بی نظیری در بخش کشاورزی وجود دارد که باید استفاده شود، افزود: امروز‌ کشاورز تولید کننده قدرت در کشور ما است.

ساداتی‌نژاد با بیان‌ اینکه تولید غذا از طرف کشاورز هیچ تفاوتی با سلاح‌های نظامی ندارد، تصریح کرد: کشاورزان ‌نباشند با شرایط تحریمی دنیا با مشکل مواجه می‌شویم، کشاورز مثل یک ‌سرباز برای امنیت غذایی کشور تلاش می‌کند.

وزیر کشاورزی با بیان اینکه امروز باید ظرفیت تولید غذا که تولید قدرت در کشور است با تفکر و‌نگاه جهادی احیا شود؛ تصریح کرد: مسؤولیت وزارت جهاد کشاورزی تامین‌ غذای سالم‌ و کافی‌‌ و‌ عادلانه برای  مردم‌ است و غذا به اندازه کافی و با قیمت مناسب باید در دسترس همه مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در‌ دولت سیزدهم افزایش بهره وری برای تولید ارزان غذا از جمله اهداف است، عنوان کرد: برای اینکه غذا را ارزان کنیم باید در حوزه بازار و‌ توزیع از حالت سنتی خارج شویم و دست دلال هارا قطع کنیم، و یکی از راه‌ها هوشمندسازی است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا