اخبار ورزشی

کشتی‌گیری که یک ماه بعد از تصادف شدید پای تعهدش ماند

کشتی‌گیری که یک ماه بعد از تصادف شدید پای تعهدش ماند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، مرحله پایانی لیگ دسته اول کشتی آزاد روز پنجشنبه (۱۵ تیر) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که در فینال این رقابت‌ها تیم جاودانی با شکست ۶ بر ۴ تیم معینی‌پور قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرد.

تیم معینی‌پور در کشتی نیمه نهایی و فینال مقابل گل‌گهر سیرجان و جاودانی در وزن ۹۷ کیلوگرم از امیر محمدی در ترکیب خود استفاده کرد که این کشتی‌گیر بجنوردی هر دو حریف خود را از پیش رو برداشت.

ورود کمیته انضباطی به اعتراض گل‌گهر؛ کشتی‌گیران محروم می‌شوند؟

 

او در مبارزه نیمه نهایی حسین رمضانیان از گل‌گهر را ۹ بر ۷ برد و در فینال هم علیرضا رکابی کشتی‌گیر تیم جاودانی را ۵ بر ۲ شکست داد.

در کنار اخبار بد و حاشیه‌ای که از کشتی نگرفتن و عدم پایبندی به تعهدات از سوی کشتی‌گیران و گاهاً باشگاه‌ها مطرح می‌شود، حضور امیر محمدی در تیم معینی‌پور با وجود تصادف شدیدی که یک ماه قبل او را روانه بیمارستان کرد، از جمله زیبایی‌های لیگ کشتی است که موردنظر و توجه مسئولان باشگاه معینی‌پور هم قرار گرفته است.

این کشتی‌گیر که سال ۲۰۱۷ و در زمان سرمربیگری رسول خادم عضو ۹۷ کیلوگرم تیم ملی آزاد در فرانسه بود، روز ۲۵ خرداد ماه در شهر خودش در حالی که با موتور سیکلت در حال تردد بود، با یک خودرو تصادف کرد که این تصادف شدید منجر به شکستگی دنده، درآمدن استخوان ترقوه، پارگی کتف و ترقوه و ریزشکستگی استخوای روی پای او شد.

محمدی بعد از دو روز از بیمارستان مرخص شد، اما اجازه تمرین و کشتی نداشت. او مدارک پزشکی‌اش را در اختیار تیم قرار داد، اما با توجه به اینکه تیم معینی‌پور امکان تغییر در لیست خود و جایگزینی کشتی‌گیر دیگری را نداشت، او تصمیم گرفت بدون آنکه تمرینی داشته باشد، صرفاً با چند جلسه نرمش، برای نماینده خراسان در لیگ کشتی بگیرد.

امیر محمدی مجموعاً چهار کشتی در لیگ دسته اول برای تیم معینی‌پور گرفت و همه حریفانش را شکست داد. او سال گذشته هم ۹ کشتی در لیگ گرفت.

وی یکی از کشتی‌گیران باسابقه لیگ کشتی است که در ۱۶ دوره این رقابت‌ها کشتی گرفته است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا