Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کشف اسلحه و ۸۸۸ عدد فشنگ در شهرک غرب/ فروشنده مجازی سلاح دستگیرشد - خبرگزاری برگزیده های ایران
اجتماعی

کشف اسلحه و ۸۸۸ عدد فشنگ در شهرک غرب/ فروشنده مجازی سلاح دستگیرشد

سرهنگ صادق قره‌باغی رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی برگزیده های ایران از دستگیری یکی از فروشندگان سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز خبر داد که در فضای مجازی به تبلیغ فروش سلاح می پرداخت.

سرهنگ قره‌باقری در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی بیان داشت: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی شهرک غرب، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این پایگاه در صبح هشتم آبان ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات پلیس ضمن دستگیری متهم، ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ،۳۹۱ عدد فشنگ جنگی و۴۹۷ عدد فشنگ سلاح شکاری کشف کنند.

سرهنگ قره باقری خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

وی با بیان اینکه پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا