Categories: خوزستان

کشف بیش از سه هزار لیتر مشروبات الکلی

رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در مسجدسلیمان، اظهار کرد: در پی اطلاع مبنی بر فروش مشروبات الکی در یکی از مناطق شهرستان موضوع ماموران موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با تحقیقات تخصصی موفق شدند فرد مذکور را شناسایی و طی هماهنگی با دادستانی در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت که در بازرسی از مخفیگاه متهم بیش از سه هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازداشت شخصی که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کرد، افزود: این متهم با بیش از ۷۰۰ گرم مواد مخدر دستگیر و روانه زندان گردید.

دادستان مسجدسلیمان گفت: امروز همه ما نیازمند مساعدت و همکاری در جهت رفع مشکلات هستیم، به همین دلیل باید به صورت فعال و جهادگونه در رفع مشکلات مردم نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

وی با انتقاد از سد معبر و ایجاد مزاحمت به شهروندان توسط عده‌ای از کسبه، دستفروشان و میوه فروشی‌ها در معابر و پیاده‌روها مخصوصا در هسته مرکزی شهر، به افراد متخلف هشدار داد و تصریح کرد: این موضوع طی یک ماه گذشته پس از بازدیدی که به همراه تعدادی از مسوولان داشتیم به صورت مداوم پیگیری و با معدود افرادی که به هر دلیل دستوران قضایی را نادیده گرفته بودند برخورد شد.

بن سعید ادامه داد: معابر و پیاده‌روها از حقوق عمومی مردم و شهروندان بوده اگرچه با توجه به ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها برخورد با هرگونه سد معبر در سطح خیابان‌ها و معابر از وظایف شهرداری است اما از آن جا که اعتراضات مردمی در این رابطه شدت گرفته بود دادستانی به این موضوع ورود و البته دستورات لازم نیز به اجرائیات شهرداری ابلاغ و ماموران شهرداری نیز به جد پیگیر این مسئله خواهند بود.

دادستان مسجدسلیمان با هشدار جدی به متخلفین اذعان کرد: با افراد سد معبر کننده و افرادی که در مقابل ضابطین و مجریان قانون تمرد کنند، ضمن تشکیل پرونده قضایی مطابق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
 


admin

Recent Posts

سه کشته بر اثر آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در این شهر

آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در خرمشهر، سه کشته برجای گذاشت.

11 ساعت ago

آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی

درخواست فرجام خواهی وکلای توماج صالحی در دیوانعالی کشور به ثبت رسید.

11 ساعت ago

کارت‌های ورود به جلسه امتحانات نهایی منتشر شد

کارت‌های ورود به جلسه امتحانات نهایی در سامانه‌ وزارت آموزش و پرورش بارگذاری شد.

11 ساعت ago

سیل مشهد| اولین عکس از دو کودک که سیل جان آن‌ها را گرفت

عکس های مشکلات و بنیامین، کودکانی که در سیل دیروز مشهد فوت کردند.

11 ساعت ago

هشدار نارنجی هواشناسی برای این استان‌ها

سازمان هواشناسی کشور برای استان‌های شمالی هشدار نارنجی صادر کرد.

11 ساعت ago

تهرانی‌ها! از این خیابان‌ها فردا به هیچ‌وجه تردد نکنید!

تمهیدات ترافیکی جشن میلاد امام رضا (ع) در پایتخت اعلام شد.

11 ساعت ago