خوزستان

کشف بیش از سه هزار لیتر مشروبات الکلی

رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در مسجدسلیمان، اظهار کرد: در پی اطلاع مبنی بر فروش مشروبات الکی در یکی از مناطق شهرستان موضوع ماموران موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با تحقیقات تخصصی موفق شدند فرد مذکور را شناسایی و طی هماهنگی با دادستانی در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت که در بازرسی از مخفیگاه متهم بیش از سه هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازداشت شخصی که اقدام به فروش مواد مخدر می‌کرد، افزود: این متهم با بیش از ۷۰۰ گرم مواد مخدر دستگیر و روانه زندان گردید.

دادستان مسجدسلیمان گفت: امروز همه ما نیازمند مساعدت و همکاری در جهت رفع مشکلات هستیم، به همین دلیل باید به صورت فعال و جهادگونه در رفع مشکلات مردم نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

وی با انتقاد از سد معبر و ایجاد مزاحمت به شهروندان توسط عده‌ای از کسبه، دستفروشان و میوه فروشی‌ها در معابر و پیاده‌روها مخصوصا در هسته مرکزی شهر، به افراد متخلف هشدار داد و تصریح کرد: این موضوع طی یک ماه گذشته پس از بازدیدی که به همراه تعدادی از مسوولان داشتیم به صورت مداوم پیگیری و با معدود افرادی که به هر دلیل دستوران قضایی را نادیده گرفته بودند برخورد شد.

بن سعید ادامه داد: معابر و پیاده‌روها از حقوق عمومی مردم و شهروندان بوده اگرچه با توجه به ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها برخورد با هرگونه سد معبر در سطح خیابان‌ها و معابر از وظایف شهرداری است اما از آن جا که اعتراضات مردمی در این رابطه شدت گرفته بود دادستانی به این موضوع ورود و البته دستورات لازم نیز به اجرائیات شهرداری ابلاغ و ماموران شهرداری نیز به جد پیگیر این مسئله خواهند بود.

دادستان مسجدسلیمان با هشدار جدی به متخلفین اذعان کرد: با افراد سد معبر کننده و افرادی که در مقابل ضابطین و مجریان قانون تمرد کنند، ضمن تشکیل پرونده قضایی مطابق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا