سمنان

کشف بیش از ۲۳۳ کیلوگرم حشیش و تریاک در دل کویر دامغان

کشف بیش از ۲۳۳ کیلوگرم حشیش و تریاک در دل کویر دامغان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان سردار “عبدالله حسنی” در گفت و گویی، به تشریح جزئیات این عملیات پرداخت و گفت: با دریافت خبری از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند از طریق محورهای مواصلاتی استان سمنان، محموله را از شرق کشور به سمت استان گلستان انتقال دهند، به سرعت چندین تیم اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به منطقه سر کویر دامغان اعزام شدند.

حسنی از هماهنگی های درون و برون سازمانی برای اجرای دقیق و هدفمند عملیات خبر داد و افزود: پس از چندین ساعت کار اطلاعاتی سرانجام یک دستگاه خودروی پژو پارس توسط ماموران شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت.

وی افزود: راننده خودرو با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی مأموران متوقف شد.

سردار حسنی از دستگیری راننده پژو پارس خبر داد و اضافه کرد: در بازرسی از خودرو ۲۰۱ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش و ۳۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، با قاطعیت و بدون هرگونه اغماضی برخورد خواهد کرد و به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اجازه جولان و سرکشی را نخواهد داد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا