Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کشف ٢٨٠ سکه تقلبی در الیگودرز/شگرد کلاهبردار، ارسال پیامک بود! - خبرگزاری برگزیده های ایران
لرستان

کشف ٢٨٠ سکه تقلبی در الیگودرز/شگرد کلاهبردار، ارسال پیامک بود!

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، سردار یحیی الهی اظهار داشت: د رپی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه افرادی با روش‌های متقلبانه با ارسال پیامک در قبال فروش سکه‌های باستانی مبالغ زیادی را از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی و کشف سرنخ هایی در این خصوص،  یک کلاهبردار را در اطراف “الیگودرز” شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اعتراف متهم به مبالغ زیادی کلاهبرداری از شهروندان،گفت: مقدار ٢٨٠ عدد سکه تقلبی از وی کشف شد.

الهی ضمن هشدار به کلاهبرداران و افراد سودجو که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد در مواجهه با پیامک های ناشناس با مضمون برانگیختن حس طمع با دست آویزکردن امور معنوی همچون قسم دادن مراقب باشند تحت تاثیر اینگونه پیامک‌ها قرار نگیرند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا