مرکزی

کشف کالای قاچاق ۹ میلیاردی از یک منزل مسکونی در اراک

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، با انجام تحقیقات میدانی، از تخلیه بار قاچاق تعدادی از خودروهای شوتی در یکی از منازل مسکونی در سطح شهرستان اراک مطلع شده و اقدامات لازم را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی منزل مورد نظر، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در عملیات بازرسی از آن، موفق به کشف ۲۲۵ دستگاه انواع لوازم‌خانگی و ۶۶ طاقه انواع پارچه‌های خارجی، فاقد هرگونه مدارک قانونی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به تعیین ارزش ۹ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات نیز یک دستگاه خودروی شوتی شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شد.

مفخمی شهرستانی بیان داشت: در این عملیات پلیسی تاکنون ۲ متهم شناسایی و دستگیر شده‌اند و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این عملیات، همچنان ادامه داشته و به‌محض دست‌یابی به اطلاعات جدید، اخبار تکمیلی از سوی پلیس، به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی با تأکید بر معرفی متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی اضافه کرد: سامانه تلفنی ۱۱۰ همواره در تمام مدت ساعات شبانه‌روز، به آسانی در دسترس عموم شهروندان قرار داشته و آماده دریافت هرگونه گزارش و اطلاعات آنان در زمینه فعالیت قاچاقچیان، به منظور موفقیت هرچه بیشتر پلیس در مبارزه هدفمند با این پدیده شوم اقتصادی و تهدیدکننده تولید ملی است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا