کهگیلویه و بویراحمد

کشف ۱۶۵ کیلوگرم تریاک در محور یاسوج_ اصفهان

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، سرهنگ ً ایرج بختیاری ً در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای موادمخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور ً یاسوج به اصفهان ً ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

بختیاری بیان داشت: راننده خودرو با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۶۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا