Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کشف ۲۰ تُن کود شیمیایی قاچاق در بجنورد - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان شمالی

کشف ۲۰ تُن کود شیمیایی قاچاق در بجنورد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف ۲ دستگاه کامیون و کشف ۲۰ تن و ۱۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، عصر امروز سرهنگ تقی توئی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و کسب اخباری مبنی بر حمل و جابجایی کود شیمیایی از یکی از شهرهای شمالی به سمت مشهد موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از انجام هماهنگی قضایی یک تیم از مأموران پلیس امنیت اقتصادی به محل پلیس‌راه اعزام شد، افزود: در ادامه مأموران دو دستگاه خودرو کامیون حامل کود شیمیایی قاچاق را شناسایی و آن‌ها را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از کامیون‌های توقیفی تعداد ۴۰۲ عدد کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی یارانه‌ای فاقد مجوزهای قانونی حمل به وزن ۲۰ تُن و ۱۰۰ کیلوگرم را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش محموله قاچاق کشف‌شده بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ۸۰۴ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ توئی گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا