مرکزی

کشف ۲۲۲ کیلوگرم تریاک در عملیات‌های مشترک پلیسی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر از سوی ۳ قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد دیگر استان‌های کشور می‌باشند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از مدت‌ها کار دقیق و پیچیده اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس استان برگزیده های ایران برای اجرای عملیات، دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله‌های مواد مخدر مورد نظر انجام شد.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: سرانجام تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برگزیده های ایران پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل عبور محموله مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند یکی از خودروهای سواری حامل مواد مخدر را با انجام عملیاتی هدفمند، در سطح شهرستان شیراز شناسایی، توقیف و در بازرسی از آن ۱۳۶ کیلو تریاک کشف کنند.

وی با اشاره به شناسایی و توقیف دیگر خودروی سواری نیسان حامل مواد مخدر افراد مورد نظر در سطح یکی از محورهای مواصلاتی استان برگزیده های ایران بیان کرد: از زیر بار انار این خودروی توقیفی که به عنوان پوششی برای گمراه کردن مأموران استفاده شده بود، نیز ۸۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر خاطرنشان کرد: ۳ متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا