کهگیلویه و بویراحمد

کشف ۲۳۷ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران ،سردار کیقباد مصطفایی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان “گچساران” با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان “دنا” وهمکاری سربازان گمنام امام زمان عج در اداره اطلاعات شهرستان گچساران ، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور “شیراز” به “گچساران” ایست و بازرسی دایر کردند.

 

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور “شیراز” به “گچساران” به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.

 

مصطفایی بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۲۳۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آنان جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بود و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا