سمنان

کشف ۳۶۴ میلیارد کالای قاچاق در سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در جمع مسؤولان انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا رابطه مستقیمی با حرکت چرخ تولید و کاهش بیکاری در جامعه دارد، افزود: پلیس تلاش می‌کند با مبارزه با این پدیده، نقش خود را در رونق ملی ایفا کند.

وی با بیان اینکه پدیده قاچاق ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور و همه برنامه‌ریزی‌های ملی است، بیان کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

فرمانده انتظامی استان سمنان، مبارزه با قاچاق کالا را اقدامی برای حفظ و استمرار امنیت در کشور دانست و خاطرنشان کرد: آحاد جامعه برای مقابله با این پدیده مخرب، مسئول هستند.

حسنی گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری با تلاش همه یگان‌های انتظامی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی، ۳۶۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد.

او از افزایش ۳۰ درصدی کشفیات در این حوزه خبر داد و گفت: ۲۷۱ نفر نیز در رابطه با پرونده‌های قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان، بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات درون و برون‌سازمانی در مبارزه با عاملان قاچاق و مفسدان اقتصادی را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/ک/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا