خراسان رضوی

کشف ۴۰میلیارد ریال لوازم‌خانگی قاچاق از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشهد

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی قله‌زو اظهار کرد: طی اخبار دریافتی و در اقدامی مشترک بازرسان معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به همراه پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی و با هماهنگی قضایی با قاضی طباطبایی جانشین دادستان عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد بازرسی از چند فروشگاه زنجیره‌ای لوازم‌خانگی در شهر مشهد در دستور کار قرار گرفت.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به بازرسی انجام‌شده در اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم‌خانگی از برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و انبارهای آن، افزود: در بازرسی از این فروشگاه‌ها ۵ هزار و ۹۸۰ قلم انواع لوازم برقی و غیر برقی به ارزش تقریبی بیش از ۴۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی بیان کرد: اموال کشف‌شده به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل و پرونده آن تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

بیاتی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان خراسان رضوی در مرکز استان و شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا