اجتماعی

کشف ۴ میلیارد تومانی اسانس و مواد اولیه افزودنی قاچاق

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی برگزیده های ایران از کشف بیش از ۴ هزار کیلوگرم اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی اطلاع از اینکه شرکتی اقدام به قاچاق مواد خوراکی و لوازم بهداشتی در خیابان آزادی می‌کند مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه کرده و با بیش از ۴ هزار کیلوگرم اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی که در محل موجود بود مواجه شدند.

وی بیان داشت: در انباری ۳۰ متری مقادیری متنابهی اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی ، آرایشی ، بهداشتی و برچسب و لیبل تقلبی فاقد اسناد مثبته گمرکی موجود بود که به تهران منتقل شده و شرکت اقدام به بسته بندی و فروش می‌کرد.

سرهنگ ولی پور گودرزی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهمین را به مرجع قضائی معرفی کردند. 

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا