اصفهان

کشف ۸ قبضه سلاح غیرمجاز در پوشش حمل تره‌بار نجف آباد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد:‌ در تداوم طرح‌های امنیت‌بخش پلیس،‌ مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان‌های نجف‌آباد و شاهین‌شهر در انجام تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه قاچاق سلاح غیرمجاز از استان‌های جنوبی به مرکز کشور مطلع شدند.

وی افزود:‌ با آغاز تحقیقات نامحسوس، سرانجام زمانی که این قاچاقچیان در حال برنامه‌ریزی برای قاچاق تعدادی سلاح بودند، مورد رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند.

گوهری آرانی خاطرنشان کرد: در مراقبت‌های پلیسی مشخص شد که این افراد در حال قاچاق سلاح و تردد از یکی از استان‌های جنوبی کشور به سمت استان اصفهان هستند که بلافاصله با هماهنگی انجام شده با مقام قضائی، برنامه‌ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری این فرد آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد ادامه داد: سرانجام طی یک عملیات،‌ ۲ نفر متهم که با یک دستگاه خودروی نیسان و در پوشش حمل تره‌بار در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نجف‌آباد در حال تردد بودند ‌دستگیر و در بازرسی از زیر بار خودرو، تعداد ۸ قبضه سلاح شورشی وینچستر کشف شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با هرگونه اقدام در خصوص برهم زدن نظم و امنیت عمومی گفت: افراد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا