Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کشف ۸ قبضه سلاح غیر مجاز در «آبدانان» - خبرگزاری برگزیده های ایران
ایلام

کشف ۸ قبضه سلاح غیر مجاز در «آبدانان»

سردار دلاور القاصی‌مهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان و افزایش احساس امنیت در جامعه، مأموران انتظامی شهرستان آبدانان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی را با عملیات‌های منسجم و هماهنگ اجرا کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان آبدانان با رصد اطلاعاتی و استفاده از منابع موفق به کشف ۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۳۹ عدد فشنگ شکاری، ۳۷ عدد فشنگ جنگی و ۲ تیغه خشاب شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران بخش مورموری در ادامه اجرای این طرح و حین کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه وانت نیسان را جهت بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از آن، ۴۵ کیسه زغال قاچاق را کشف کردند.

وی تصریح کرد: از دیگر نتایج این طرح مقتدرانه پلیسی، دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف مقادیری مواد مخدر آماده توذیع از این متهم بوده است.

سردار القاصی‌مهر با اشاره به اینکه در راستای این ماموریت‌های موفق پلیسی ۸ متهم دستگیر و روانه دادسرا شدند، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد به هر طریقی به این مهم لطمه‌ای وارد کند با برخورد قاطع و قانونی خادمان مردم در نیروی انتظامی مواجه خواهد شد.

‏انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا