خراسان رضوی

کشف ۹۶کیلوگرم مواد مخدر در مشهد

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مهدی سلمانیان اظهار کرد: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق ۲محموله مواد افیونی به مشهد دست یافتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی افزود: پلیس در مرحله اول این عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضایی، خانه‌ای مسکونی در منطقه گل‌شهر را مورد بازرسی قرار داد و با دستگیری یک متهم ۶۷کیلو حشیش و ۲کیلو تریاک کشف کرد.

وی گفت: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاتک نهایی خود خودروی سواری پژو۲۰۷ حامل مواد مخدر را در بزرگراه مشهد – چناران تحت تعقیب قرار دادند.

سلمانیان افزود: در عملیات تعقیب و گریز ماموران انتظامی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند و متهم که بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد قصد فرار داشت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی بیان کرد: دربازرسی از این خودروی سواری ۲۷کیلوگرم حشیش کشف و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا