Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کشف 183 دستگاه ماینر در استان ایلام - خبرگزاری برگزیده های ایران
ایلام

کشف ۱۸۳ دستگاه ماینر در استان ایلام

شمالی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۳ مورد کشف دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) ، در استان وجود داشته است.

وی افزود: هر دستگاه ماینر به طور متوسط ۷/۵ آمپر برق مصرف می‌کند که به گفته‌ی سخنگوی صنعت برق کشور، هر دستگاه ماینر به میزان یک کولر گازی برق مصرف می‌کند.

سخنگوی صنعت برق استان گفت: از دیگر دلایل خاموشی‌های اجباری، استخراج غیرمجاز رمزارزها در کارگاه‌ها، منازل و… است که از برق یارانه‌ای که حق مردم است به سود خود استفاده غیرمجاز کرده و باعث خاموشی‌های اجباری می‌شوند.

شمالی از عموم مردم استان خواست: برای کاستن از احتمال خاموشی‌های گسترده، پس از حصول اطمینان از محل فعالیت استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز (ماینر) آن را اطلاع دهند.

سخنگوی صنعت برق استان یادآور شد: اطلاعات شخصی افراد گزارش دهنده به صورت کاملا محرمانه در سامانه مذکور محفوظ خواهد ماند و در صورت صحت گزارش ثبت شده در سامانه، از پاداش نقدی تا سقف ۲۰ میلیون تومان نیز بهره‌مند خواهند شد.

شمالی اضافه کرد: از طریق نشانی اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat و کلیک بر روی گزینه «ثبت گزارش رمزارز غیرمجاز» هم استانی‌های عزیز ایلامی می‌توانند گزارش خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: همچنین شماره تماس ۰۸۴۳۳۳۵۳۷۲۱ و شماره پیامک ۳۰۰۰۲۹۰۱۲۷ برای اطلاع رسانی از مکان ماینرها در اختیار مردم عزیز استان است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا