چهارمحال و بختیاری

کشف ۳۱۰۰ لیتر روغن موتور تقلبی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صتعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، غلامرضا قائدامینی از کشف و ضبط ۲ محموله روغن موتور تقلبی در استان خبر داد و گفت: این ۲ محموله شامل یک‌هزار و ۱۰۰ لیتر واسکازین (روغن جعبه دنده ) و ۲ هزار لیتر روغن موتور تقلبی بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: در این رابطه ۹ نفر با پرونده تخلف به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال راهی تعزیرات حکومتی شدند.

وی اظهار داشت: محموله‌ای که به تازگی در استان کشف و ضبط شده هزار و ۱۰۰ لیتر روغن دنده تقلبی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال است که از ۶ واحد صنفی شهرستان شهرکرد جمع‌آوری شد.

قائدامینی اضافه کرد: همچنین در روزهای گذشته ۲ هزار لیتر روغن موتور تقلبی از سطح شهرستان شهرکرد شناسایی و جمع‌آوری شد که ارزش این محموله نیز ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که در همین راستا سه پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: این استان دارای ۴۳ هزار و ۵۹۰ واحد صنفی است که از این تعداد هشت هزار و ۲۷۸ واحد صنفی تولیدی، ۲۳ هزار و ۳۴۰ واحد صنفی توزیعی، هفت هزار و ۳۶۱ واحد صنفی خدمات فنی و چهار هزار و ۶۱۱ واحد صنفی خدماتی هستند.

انتهای پیام/۶۸۰۲۳/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا