مرکزی

کلانتری: از تیم خودمان دلگیرم/کمک‌داور گفت دوست داشتم خطا بگیرم، مگر دوست‌داشتنی است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، علی‌اصغر کلانتری پس از شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: واقعیت این است که همه دیدند بازی خوبی بود و موقعیت‌های ما زیاد بود. از تیم خودمان دلگیرم. در مقطعی از بازی حمله کننده بودیم و موقعیت‌های زیادی از دست دادیم.

وی ادامه داد: به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. هر دو تیم فرصت‌های زیادی ایجاد کردند، اما ما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. جوانانی که ما در ترکیب گذاشتیم نخستین تجربه خود را سپری می‌کردند؛ انها هم از موقعیت‌های خود استفاده نکردند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی خاطرنشان کرد: آلومینیوم تغییر سیستم داد و ما صالح فرصت‌های زیادی بودیم؛ حتی در یک صحنه من تصور کردم که به گل رسیدیم. وقتی این موقعیت‌های از دست برود و تیم جوان باشد از کم تجربگی این اتفاقات رخ می‌دهد. تعجب آور بود که این بازی ۲ بر صفر تمام شده است. شرایط بازی به گونه‌ای نبود که اینگونه ببازیم. اواخر نیمه دوم منتظر بودم که تیم‌مان به گل برسد، چون خیلی خوب بازی می‌کردیم. 

وی افزود: گلی که خوردیم مثل بازی‌های گذشته بازهم شاهد این بودیم که خطای ۵۰-۵۰ را به سود حریف اعلام کردند. نمی‌دانم چرا وضعیت فجر اینگونه است. داور می‌گوید حالا من آن صحنه را خطا اعلام کردم، اما شما چند دقیقه بعد از آن گل خوردید. در صحنه‌ای دیگر کمک داور می‌گفت دوست داشتم خطا بگیرم. نمی‌دانم این حرف چه معنی دارد. مگر دوست داشتنی است؟ با آبروی یک تیم بازی شده است. چطور داور شرایط ۵۰-۵۰ را به سود آلومینیوم اعلام می‌کند؟ 

کلانتری گفت: چیزی که می‌گویم تنها مخصوص این بازی نیست. در بسیاری از مسابقات اینگونه بود. نمی‌خواستم درمورد داوری صحبت کنم. عده‌ای هم نشسته می‌کویند که چون باخته‌ام به داوری اعتراض می‌کنم. من افتخار می‌کنم به تیمم و نمی گویم که این تیم دومم بود. ما تیم اول و دوم نداریم. ۳۰ بازیکن خوب داریم و خیلی به تیمم اعتقاد دارم. گفته بودم جوانانی در تیم فجر اضافه خواهند شد که هم به این تیم و هم به فوتبال ایران کمک خواهند کرد. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا