سمنان

کلاهبرداری در خرید احشام

کلاهبرداری در خرید احشام

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان سردار “عبدالله حسنی” در گفت و گویی، با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام می دارد ۴۷۰ راس احشام خود را به ۳ نفر ناشناس در قبال ۲ برگ چک به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به فروش می‌رساند و بابت ضمانت چک‌ا یک قطعه زمین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از آنان دریافت می کند.

وی اضافه کرد: شاکی با فرا رسیدن موعد چک‌ها، متوجه می‌شود حساب خالی و متعلق به افراد غیر است و ارزش آن قطعه زمین واگذار شده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال نیست که با طرح شکایت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار می‌گیرد.

حسنی به بررسی همه جانبه ابعاد این پرونده توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی اشاره و افزود: ماموران با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی و اقدامات فنی موفق به شناسایی و محل سکونت متهمان در استان قزوین شدند.

وی با اشاره به هماهنگی و نیابت قضائی جهت دستگیری متهمان، گفت: ماموران با همکاری پلیس آگاهی آن استان، طی عملیاتی منسجم، یکی از متهمان اصلی پرونده را شناسایی و دستگیر می‌کنند.

سردار حسنی از بازجویی تخصصی و اعتراف متهم با همدستی ۲ نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: سایر متهمان با سرعت عمل و اقدام به موقع پلیس، دستگیر و همگی به کلاهبرداری از شاکی اعتراف کردند که با دستور قضائی روانه زندان شدند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا