کرمانشاه

کلاهبرداری میلیاردی از روستائیان صحنه/ کلاهبردار قبل از خروج از کشور دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اعلام شکایت تعدادی از روستائیان شهرستان صحنه از شخصی به اتهام کلاهبرداری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: افراد شاکی به ماموران گفتند فردی پس از جلب اعتماد آن‌ها و بهانه اینکه می‌تواند با قیمتی پائین‌تر از نرخ بازار برای احشام آن‌ها نهاده‌های دامی در فصل زمستان تهیه کند، پس از دریافت مبالغ هنگفتی از آن‌ها متواری و تلفن همراهش را نیز خاموش کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی صحنه با دریافت این گزارش تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده و موفق شدند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه فرد کلاهبردار را در یکی از نقاط حاشیه‌ای این شهر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه کلاهبردار دستگیر شده فردی سابقه‌دار بوده و قبلا هم با تهیه اسناد جعلی در زمینه معاملات ملکی فعالیت می‌کرده است، افزود: وی در بازجویی‌ها به بیش از ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از روستائیان شهرستان صحنه اعتراف و عنوان کرد قصد خروج از کشور را داشته که در نهایت با تیزهوشی و حضور به موقع پلیس موفق به این کار نشد.

جاویدان در پایان از معرفی فرد کلاهبردار به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس برخورد با جرائم اقتصادی و کلاهبردارانی است که برای مقاصد شخصی خود از اعتماد دیگران سوء‌استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا