Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کمبود راننده کامیون در آمریکا بیداد می‌کند - خبرگزاری برگزیده های ایران
اقتصادی

کمبود راننده کامیون در آمریکا بیداد می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل برگزیده های ایران به نقل از نیویورک تایمز، میشل گری، زمانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد، ۵۰ هزار دلار بدهی وام دانشجویی داشت و به همین خاطر در سال ۲۰۱۲ مجبور شد به عنوان یک راننده کامیون مشغول به کار شود.

وی توانست با این کار بدهی‌اش را بپردازد و می‌گوید: اگر می‌توانست بیشتر زمان برای خود در خارج از کامیون بگذارد، امکان پایین آوردن هزینه‌هایش هم بیشتر فراهم می‌شد.

وی می‌گوید: اما سالیانی که پشت کامیون نشسته توانسته تا روابطش با اطرافیان مختل شود.

میشل می‌گوید: وی مجبور است برای هفته‌ها از خانه دور باشد و به همین خاطر نمی‌توند سلامتش را در اولویت قرار دهد.

وی می‌گوید: فقط برای اینکه یک بار تست بینایی سنجی بدهد سه سال طول کشیده تا بتواند به درمانگاه مراجعه کند. دلیل این مسأله ساعت کار غیرمنظم وی بوده است و نهایتا میشل می‌گوید شغلش را همین چند روز پیش کنار گذاشت.

وی که ۵۸ سال سن دارد، می‌گوید: زندگی‌اش به طور کلی مختل شده بود و خارج از کامیون هیچ زندگی نداشته است و نهایتا یک روز تصمیم گرفته تا این شغل را به طور کامل کنار بگذارد.

آمارها حاکی از آن است که آمریکا هم‌اکنون با کمبود ۸۰ هزار راننده کامیون مواجه است و همین مسأله چرخه حمل و نقل کالا در این کشور را مختلف کرده و بسیاری از بارها روی زمین مانده است. ساعت کاری طولانی و نامنظم در کنار شرایط کاری نامطلوب از جمله مسائلی است که باعث شده تا شغل رانندگی کامیون در آمریکا از جذابیت خوبی برخوردار نباشد.

کار به جایی رسیده که بسیاری از کشتی‌ها با تاخیر بسیار زیاد در بنادر آمریکا تخلیه می‌شوند و همین مسأله باعث بروز کمبود کالا در فروشگاه‌ها شده و قیمت را هم بالا برده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا