اردبیل

کمبود فضای ورزشی بانوان در اردبیل ملموس است/ طرح بازگشایی در مناطق سیزده‌گانه اعمال شود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، ابراهیم صفری، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل عصر امروز در نطق پیش از دستور نهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به سرگردانی بسیاری از نیروهای خدماتی در خصوص پرداخت ۴ درصد بیمه اظهار کرد: توجه به دستوالعملی که قانون برای مشاغل سخت و زیان آور معین کرده باید اجرا شود.

وی افزود: اگر پرداخت این امر بر عهده شهرداری است باید انجام و به سرگردانی بسیاری از نیروهای خدماتی در خصوص عدم پرداخت ۴ درصد حق بیمه از سوی پیمانکاران پایان دهند.

عضو شورای شهر اردبیل در ادامه بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای شهرداری با پایان دوره خدمت باید  بازنشسته شوند و خروج این نیروها باعث خواهد شد تا بسیاری از جوانان مستعد و توانمند فرصت اشتغال پیدا کنند.

صفری همچنین در خصوص رانندگان استیجاری شهرداری تاکید کرد: بازنشستگان شاید یک منبع درآمد داشته باشند، اما تنها منبع درآمد و امرار معاش جوانان این شغل است که باید مدنظر قرار گیرد.

این عضو شورا با بیان اینکه ما منتخب مردم و مسؤول بررسی مشکلات و رفع مسائل مربوط به شهر هستیم ادامه داد: در طول ۸ الی ۱۰ سال یک طرح بازگشایی در منطقه سیزده گانه انجام نگرفته که باید این موضوع علت‌یابی شده و در این مورد پاسخگو باشیم.

وی بیان کرد: در صورتی که با اختصاص ۱۰ میلیاردتومان می‌توان بسیاری از بازگشایی‌ها در این منطقه را انجام و بار ترافیکی خیابان‌های این محلات را کاهش داد.

صفری با اشاره به کمبود پارک بانوان در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار اظهار کرد: کمبود فضای ورزشی برای استفاده بانوان در بسیاری از مناطق ملموس است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها شاهد کاهش گلایه شهروندان و بانوان مناطق مختلف نسبت به این مسأله باشیم.

وی در خصوص اختلاف میان مسکن و شهرسازی و شهرداری در رابطه با واگذاری مناطقی از شهرک کوثر گفت: این اختلاف و عدم تعیین تکلیف در این منطقه مشکلاتی را پیش پای متقاضیان پروانه ساخت و خدمات شهری قرار داده که امیدواریم این مسأله در آینده‌ای نزدیک برطرف شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا