قزوین

کمربندی محور نسیم شمال افتتاح شد/ شهردار قزوین: اجرای پروژه مطالبۀ عموم مردم بود

 گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین صبح امروز در مراسم افتتاح فاز دوم کمر بندی نسیم شمال با اشاره به اجرا و تکمیل فاز دوم پروژه کمربندی نسیم شمال گفت: طول مسیر در فاز دوم پروژه ۲ هزار و۸۰۰متر از تقاطع تاکستان تا میدان خلیج برگزیده های ایران بود و در مجموع بیش از پنج هزار متر مربع رفت و برگشت، رویه سازی بتنی در این مسیر انجام شده است.

صباغی با تاکید بر اینکه در این پروژه از تمام توان فنی و مهندسی استفاده شده است، افزود: کمربندی نسیم شمال با برنامه ریزی های انجام شده و سرعت اجرای کار تکمیل و در زمان مقرر به بهره برداری رسید.

شهردار قزوین با بیان اینکه چنین پروژه ای شاید از نظر حجم کوچک باشد اما در زندگی مردم بسیار اثرگذار است؛ تصریح کرد: اجرای این پروژه مطالبه مردم بود که خوشبختانه به رغم نوسانات قیمت مصالح اجرا شد.

 

وی اعتبار اولیه این پروژه را ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مسوولیت احداث کمربندی های نسیم شمال برعهده اداره کل راه و شهرسازی است که شهرداری در راستای احترام به حقوق شهروندی نسبت به احداث این کمربندی اقدام کرده است.

صباغی ضمن تقدیر از همه شهروندان که در اجرای این پروژه با شهرداری همکاری و صبوری کردند، یادآور شد: از مردم‌ بخاطر مشکلاتی که در این دو سال متحمل شده اند حلالیت می طلبیم. بدون شک اگر همراهی مردم نبود، این پروژه به ثمر نمی رسید و اولویت بعدی ما نیز ترمیم خیابان هایی مثل راه آهن و خیابان اصفهان است که در این مدت به دلیل عبور ماشین های سنگین دچار خسران شده اند.

وی با بیان اینکه «به زودی کمربند شرقی قزوین نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت و مشکل بزرگ ما آرامستان است که باید توجه ویژه ای شود»، افزود: امروز هیچ مشکلی در منابع مادی نداریم و به شهروندان قول خواهیم داد که تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰ پروژه نیمه تمام در سطح شهر اجرا و بهره برداری خواهد شد.

شهردار قزوین در پایان خاطر نشان کرد: افتخار ما این است که پاسدار بوده ایم و در هرکجایی مشکل وجود داشته باشد برای حل مشکل ورود پیدا می کنیم زیرا مردم نیز همیشه پای کار انقلاب ایستاده اند و آسیب پذیری ما همیشه از استفاده نکردن از ظرفیت و توانمندی مردم است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا