چهارمحال و بختیاری

کمک رسانی بیش از ۱۰۰ گروه جهادی به مردم گرفتار در برف

کمک رسانی بیش از ۱۰۰ گروه جهادی به مردم گرفتار در برف

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بارش برف شدید در محورهای مواصلاتی و مناطق کوهستانی بسیاری از مردم در مناطق مختلف بویژه روستاها دچار مشکلات شدند و گروه های جهادی استان به یاری آنان شتافتند.

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گروه های جهادی استان به صورت آتش به اختیار مردم گرفتار را در برف را امدادرسانی کردند، افزود: برف روبی منازل روستایی، امدادرسانی به خودروهای گرفتار در جاده ها، برف روبی خیابان ها و کوچه‌های شهرها و روستاها و اسکان مسافران از جمله این اقدامات است.

فولادی همچنین از بکارگیری تمام تجهیزات و ماشین‌آلات این سازمان برای امدادرسانی به مردم گرفتار در برف خبر داد و اظهار کرد: چندین ماشین راهسازی در مرکز استان و ماشین آلات مختلف در سراسر استان به هم استانی ها امدادرسانی کردند.

مسئول بسیج سازندگی استان خاطرنشان کرد: علاوه بر گروه های جهادی که با ماشین آلات بسیج سازندگی در حوادث و بحران های مختلف به یاری مردم استان شتافته اند، در روزهای اخیر لجستیک تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام وماشین آلات مهندسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در کنار جهادگران به مردم خدمت رسانی می کنند.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا