اردبیل

کمک مؤمنانه|توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته نوشت‌افزار در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، ایرج نقی‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، پویش هم‌کلاسی مهربان ۲ در قالب رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در استان اردبیل برگزار گردید.

وی افزود: در قالب این‌ پویش بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته نوشت‌افزار در بین دانش‌آموزان نیازمند استان اردبیل توزیع شد.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:در قالب پویش هم‌کلاسی مهربان ۲ ، علاوه بر تهیه بسته‌های کیف و نوشت‌افزار، شاهد تهیه و توزیع تبلت و گوشی هوشمند،کفش و البسه، بسته معیشتی، بسته بهداشتی و کتب درسی در بین دانش‌آموزان نیازمند بودیم‌.

وی تشریح کرد:این بسته‌ها با مشارکت خیرین و مردم نیکوکار، نواحی مقاومت بسیج، ادارات آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی، بسیج سازندگی، بسیج اصناف و کارگری، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و گروه‌های جهادی بسیج تهیه و توزیع گردید.

نقی‌پور با قدردانی از مشارکت آحاد و اقشار مختلف مردم مؤمن و خیر استان اردبیل، تصریح کرد: پویش همکلاسی مهربان ۲ ، باری دیگر صحنه‌هایی از همدلی و همیاری مردم خیر استان در کمک به دانش‌آموزان نیازمند را به نمایش گذاشت.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: این پویش هم‌چنان در استان تداوم دارد و مردم خیر استان می‌توانند جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند به حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی یا دفاتر بسیج سازندگی مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا