کرمان

کمک مؤمنانه| اهدای ۶۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند کرمانی

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، جواد جلالی مسؤول بسیج سازندگی سپاه استان کرمان ظهر امروز در حاشیه رزمایش اهداء ۶۵۰ سری جهیزیه و واگذاری ۵۰ دستگاه وانت نیسان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اظهار داشت: امروز ۶۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند با محوریت کمیته امداد، بسیج سازندگی استان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تا امروز در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام، ۲۸۰۰ جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا کرده‌ایم، بیان کرد: هر روز یک برنامه کمک مومنانه در هفته مقاومت خواهیم داشت.

 جلالی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۲۰ میلیون تومان عنوان و ابراز کرد: هر سری جهیزیه از ۸ قلم تا ۱۲ قلم  شامل؛ اجاق گاز، یخچال، تلویزیون، فرش و سرویس ظرف است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه استان کرمان بیان کرد: کمیته امداد در راستای اشتعالزایی مددجویان تحت پوشش خود  ۵۰ دستگاه وانت نیسان زامیاد آماده کرده که امروز به آنها اهدا می‌شود.

جلالی افزود: ارزش ریالی هر دستگاه وانت نیسان ۲۲۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغالزایی با چهار ماه تنفس از زمان واریز وجه به‌مدت ۷ سال بازپرداخت است.

مصطفی خوانساری قائم‌مقام کمیته امداد کشور نیز در این رزمایش با اشاره به اینکه ما با درسی که از زندگی حاج‌قاسم گرفته‌ایم دنبال عمل، اقدام، اجرا و خدمتگزاری هستیم، اظهار داشت: مشخص بود حاج‌قاسم در مکتب دین‌داری، تشیع و مکتب اهل‌بیت خوب درس آموخته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حاج‌قاسم را یک مکتب می‌دانند زیرا ایشان هم مکتب، هم فرهنگ و هم منطق است و باید با تأسی از آن به گونه‌ای به عرصه خدمتگزاری برویم که هیچ مانعی را به‌عنوان مشکل نبینیم، هیچ خطری را مانع نبینیم و در هر مسیری به دل خطر بزنیم و با پذیرفتن ریسک و خطر به سمت مانع‌زدایی برای خدمتگزاری به مردم برویم.

خوانساری با اشاره به اینکه مکتب حاج‌قاسم راه‌گشا است، گفت: هر کسی در راه خدمت‌گزاری باید اینگونه خدمت کند و اینگونه به میدان آید، باید با هم‌افزایی، همدلی، پشتیبانی و حمایت، با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای خدمتگزاری قدم برداشت.

قائم مقام کمیته امداد کشور خاطرنشان کرد: آنچه که امروز شاهد هستیم، در قالب همدلی همکاری اتفاق افتاده یعنی تلاش برای تشکیل زندگی پاک، حمایت از زندگی پاک، تلاش برای ایجاد اشتغال، رسیدگی به زندگی شرافتمندانه و دستیابی به درآمد پایدار، چیزی است که با این نگاه اتفاق می‌افتد و با این انگیزه و درس‌آموزی و هم‌افزایی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا