چهارمحال و بختیاری

کمک ۲۸۷ میلیارد تومانی به تکمیل و تجهیز زیرساختهای فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری

کمک ۲۸۷ میلیارد تومانی به تکمیل و تجهیز زیرساختهای فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ،پیام احمدی در آیین رونمایی از پوستر تئاتر تک در سالن آمفی‌تئاتر امیرکبیر شهرکرد که به همت حوزه هنری و با همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام برگزار شد، به تهیه بسته بهبود زیرساخت‌های فرهنگی استان پس از اعزام کارشناسان عمرانی وزارت به استان بنا به دستور وزیر فرهنگ اشاره کرد و افزود: با توجه به این بسته قرار است ۲۸۷ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای تکمیل و تجهیز مجموعه‌های نیمه‌تمام و تعمیر و بهسازی ساختمان‌های فرسوده و مجموعه‌های فرهنگی زیر نظر این اداره کل اختصاص یابد.

وی در ادامه یادآور شد: هنرمندان تئاتر استان موضوع توسعه زیرساخت‌های موردنیاز این رشته هنری را به ویژه در شهرکرد بارها پیگیری کردند اما با توجه به تعدد زیرساخت‌های نیمه‌تمام فرهنگی در استان، در حال حاضر امکان کلنگ زنی برای احداث و ساخت بنای جدیدی در این حوزه وجود ندارد.

احمدی تصریح کرد: با این‌ وجود تلاش می‌شود از ظرفیت‌های غیردولتی و همچنین امکانات در اختیار شهرداری‌ها برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی به شکلی صحیح استفاده شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین به درخواست هنرمندان استان برای دیدار با وزیر در جریان سفر وی به شهرکرد و بروجن اشاره کرد و گفت: وزیر فرهنگ برای شرکت در جشنواره

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا