کرمان

کنایه مدافع پیشین استقلال به مجیدی/ تیکدری: دروازه‌بان‌ها کم‌کارترین بازیکنان بودند

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، مهدی تیکدری پس از تساوی مقابل استقلال در مورد اینکه انتظارات از گل‌گهر برآورده نشد، اظهار داشت: یک امتیاز به درد هیچکدام از تیم‌ها نخورد. برعکس اینکه فکر می‌کردیم بازی خوبی باشد کم‌کارترین بازیکنان زمین گلرهای دو تیم بودند. دو تیم آمده بودند که نبازند تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. امسال از گل‌گهر انتظارات خیلی بالا است و بچه‌ها ما پتانسیل بالایی دارند ان‌شاءالله بتوانیم از بازی‌های بعد سه امتیاز را بگیریم همینکه امروز نباختیم خوب بود.

مدافع گل‌گهر در مورد اینکه استرس داشت و آیا این بازی با بازی‌‌های دیگر فرق می‌کرد، گفت: نه، مگر استقلال با بقیه تیم‌ها فرق می‌کند؟ امسال لیگی داریم که خیلی از تیم‌ها امتیاز از دست می‌دهند. در سه هفته اخیر جدا از ما پرسپولیس و سپاهان هم امتیاز از دست دادند تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم تا از بازی با پیکان نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد داوری بازی عنوان کرد: داوری بد نبود اما فکر می‌کنم صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به نفع حریف سوت می‌زد. 

تیکدری در مورد اینکه آیا گل‌گهر می‌تواند امسال مدعی قهرمانی باشد، بیان داشت: تلاش‌مان را می‌کنیم ان‌شاءالله بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

همچنین سیداحمد موسوی پس از دیدار گل‌گهر مقابل استقلال عنوان کرد: شرایط مساعد نبود. فعلاً در خدمت تیم گل‌گهر هستیم. ان‌شاءالله بتوانیم طوری کار کنیم که نتیجه بگیریم. 

وی در مورد اینکه آیا سمت نیمکت استقلال هم رفت یا فقط در جمع بازیکنان این تیم حاضر شد، گفت: وظیفه‌ام بود باید سمت نیمکت تیم سابقم می‌رفتم. همه دوستانم بودند. من هر چه مرد دیدم با او دست دادم. حالا خودشان می‌دانند. با مردهای روی نیمکت دست دادم. 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا