Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کنایه گابارد به حرکت چراغ خاموش هیلاری کلینتون برای انتخابات ۲۰۲۴ - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

کنایه گابارد به حرکت چراغ خاموش هیلاری کلینتون برای انتخابات ۲۰۲۴

کنایه گابارد به حرکت چراغ خاموش هیلاری کلینتون برای انتخابات ۲۰۲۴

به گزارش برگزیده های ایران، تولسی گابارد در توئیتی نوشت:

هیلاری کلینتون نیازی ندارد که برای ریاست جمهوری اقدام کنهد، چرا که بایدن از قبل او را به سمت جنگ افروزی هدایت کرده. البته جذابیت فرمانده کل بودن و اینکه چه کسی بتواند دکمه جنگ رو ، اگر یک جنگ هسته‌ای در پیش بود، بزند، ممکن هست که باعث شود او برای ریاست جمهوری اقدام کند.

تولسی گابارد، نماینده سابق حزب دموکرات در کنگره آمریکا و از نامزدهای ریاست جمهوری شرکت کننده در رقابت‌های درون حزبی سال ۲۰۲۰ دموکراتها حدود ۵ ماه پیش با اعلام استعفایش از عضویت در این حزب، گفت که حزب دموکرات در کنترل “یک فرقه مخفی نخبه‌گرای جنگ‌طلب” قرار گرفته و این حزب را متهم به تضعیف آزادی‌های اساسی و خدادادی در آمریکا کرد.

گابارد در یک بیانیه ویدیویی در روز سه شنبه اعلام کرد: من دیگر نمی‌توانم در شرایط امروز حزب دموکرات که در کنترل کامل یک فرقه مخفی نخبه‌گرا از افراد جنگ‌طلب قرار گرفته، بمانم.

توئیت انتقادی گابارد در حالی منتشر می شود که هیلاری کلینتون سفر پر سر و صدایی به هندوستان داشته و به همین منظور دوباره زمزمه‌ها درباره ورود او به انتخابات ۲۰۲۴ افزایش پیدا کرده است.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا