اصفهان

کنترل بازار باید دستور کار مدیران باشد/ لزوم رعایت انصاف از جانب کسبه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه شهر دهاقان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: اگر افرادی که در راه تقوا قدم برداشته‌اند را مد نظر قرار دهیم،مسیر ورود به تقوا برایمان آسان می‌شود، باید بدانیم اگر کاری را که دیگران در انجام آن موفق بوده‌اند پس ما هم باید به موفقیت در آن امیدوار باشیم.

وی با بیان این‌که انسان قابلیت‌هایی دارد که اگر همت کند و  عزم جدی داشته باشد می‌تواند به  مقامات بالا برسد، گفت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی کسی بود که می‌توان آن را به عنوان یک الگوی  بسیار خوب  دانست، ایشان روی پای خود ایستاد و تلاش کرد.

رضوانی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی  می‌تواند مسیری برای جوان انقلابی امروز  و آیندگان باشد،گفت: وی فقط به تکلیف دینی خود عمل می‌کرد و در هیچ عرصه‌ای به دنبال  کسب عنوان و شهرت  برای خود نبود،همچنانی که شهید سلیمانی به مسأله ولایت‌مداری  خیلی توجه داشتند و از عمق جان عاشق رهبری بودند .

امام جمعه دهاقان با تأکید بر لزوم کنترل قیمت‌ها گفت: باید بر روی بازار نظارت جدی شود تا مردم تحت فشار قرار نگیرند، کسبه هم باید رعایت کنند تا مردم اذیت نشوند و خدای ناکرده از انصاف خارج نشوند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا