اخبار ورزشی

کنستانتینوف: تیم ملی والیبال ایران آینده درخشانی خواهد داشت

کنستانتینوف: تیم ملی والیبال ایران آینده درخشانی خواهد داشت

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت هفت صبح امروز (جمعه ۱۶ تیر) در دومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو مغلوب حریف شد.

پلامن کنستانتینوف، سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان پس از دیدار مقابل ایران در لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: این مسابقه یکی از رقابتی‌ترین دیدارهای لیگ ملت‌های والیبال امسال بود. پیروزی در این دیدار برای بلغارستان بسیار حائز اهمیت بود. هدف‌مان از حضور در لیگ ملت‌های والیبال امسال، باقی ماندن در این رقابت‌ها بود و اینکه بتوانیم جایگاه‌مان را در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال حفظ کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان ادامه داد: این مسابقه از جهاتی دیگر هم برای ما بسیار مهم بود، چرا که تاکنون در مسابقات بسیاری که به ست پنجم کشیده شده بود، شکست خورده و نیازمند این پیروزی بودیم. هر دو تیم در این مسابقه تا انتها مبارزه کردند و بازی بسیار رقابتی داشتند. در بخش اول تیم ملی والیبال ایران با سرویس‌های بسیار قدرتمند و دفاع، تیم بلغارستان را تحت فشار گذاشته بود. همین موضوع هم دلیل برتری تیم ایران در ست نخست این مسابقه بود. اما از ست دوم در توپ‌های برگشتی، سرویس و توپ‌گیری توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و به بازی برگردیم. این نوسان در تمام طول بازی ادامه داشت و یک ست تیم ایران برتری را به دست می آورد و ست بعدی بلغارستان به مسابقه بر می‌گشت. نهایتا در ست پنجم توانستیم با تکیه بر دفاع های خوب و البته سه دفاع پیاپی در این دیدار به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی بلغارستان با تاکید بر این که دو تیم در تمامی فاکتورها بسیار به هم نزدیک بودند، تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران تغییر نسل داده و بازیکنان جوانی دارد که آینده درخشانی در والیبال جهان خواهند داشت. این بازیکنان هر سال پیشرفت می‌کنند به همین دلیل تیم ملی والیبال ایران آینده درخشانی خواهد داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا