فرهنگ و هنر

کنگره شعر فاطمی «هجده سال نوری» فراخوان داد

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت برگزیده های ایران، نهمین کنگره سراسری شعر فاطمی «هجده سال نوری» که به همت مجمع شاعران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود، در حوزه‌های شعر فارسی (کلاسیک و آزاد)، شعر عربی (فصیح و محلی) و شعر آذری فراخوان داد.

بخش اصلی این کنگره شامل شعر فاطمی (مدح، مرثیه، فضائل، مناقب، زندگانی و ابعاد وجودی حضرت زهرا (س)) و موضوع ویژه کنگره نیز معرفی علیا مخدره فاطمه بنت الحسن سلام الله علیها، همسر امام سجاد و مادر امام باقر علیهما سلام با زبان شعر است.

علاقه‌مندان تا دهم آذرماه فرصت دارند آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی ۱۸salenoori@gmail.com و یا از طریق پیام‌رسان‌های واتساپ و سروش به شماره ۰۹۳۷۳۶۴۵۵۶۵ ارسال کنند.

طبق نظر هیأت داوران به شاعران برگزیده در بخش شعر فارسی و آذری ۵۰ میلیون ریال و شاعران تقدیری ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس کنگره و لوح تقدیر اهدا خواهد شد. در بخش شعر عربی نیز ۸ جایزه ۱۵ میلیون ریالی به همراه تندیس و لوح تقدیر به نفرات برگزیده ارائه خواهد شد. شرکت کنندگان مجاز هستند در هر بخش حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیرخانه این کنگره در تهران، زیر پل حافظ، خیابان رشت، نبش بن بست ستوده، سازمان دارالقرآن، ساختمان صبحدل، طبقه دوم واقع است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۱۶۶۹۸۱۴۸۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا