اخبار ورزشی

کوپر: مقابل ایران اول نباید گل بخوریم/ جزئیات در این بازی تعیین‌کننده است

کوپر: مقابل ایران اول نباید گل بخوریم/ جزئیات در این بازی تعیین‌کننده است

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از دوحه، هکتور کوپر در نشست خبری پیش از بازی سوریه مقابل ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، گفت: بازی سختی مقابل یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا در پیش داریم. سعی می‌کنیم خوشبین بوده و انگیزه‌ای برای پیروزی و صعود به دور بعد داشته باشیم. ما جاه‌طلبی، روحیه و اشتیاق زیادی داشته و به همه بازیکنانم اعتماد دارم.

وی ادامه داد: هدف اول من پیروزی در بازی فردا و هدف بلندمدتم این است که مردم سوریه را با عملکرد خوب و پیروزی خوشحال کنم. برابر ایران باید با نظم و انضباط به میدان برویم.

کوپر درباره صعود تاریخی سوریه به مرحله حذفی و همچنین تجربه‌باخت مقابل تیم‌های بزرگ در زمان سرمربیگری در والنسیا و اینتر ایتالیا که منجر به از دست دادن قهرمانی با تیم‌هایش شده بود، یادآور شد: قیاس شما درباره این موضوع اشتباه است. این موضوع می‌تواند به شانس های کم و اشتباهات ربط داشته باشد. شاید حتی داور هم اشتباه کند.

سرمربی سوریه عنوان کرد: ما خوشحالیم که توانستم الان باعث شادی ملت سوریه شویم. باید خیلی سختکوشانه بازی و خودمان را برای بازی سخت آماده کنیم. تنها تمرکز ما باید روی دیدار فردا باشد تا بتوانیم مردم سوریه را خوشحال کنیم‌.

کوپر تصریح کرد: وقتی شما بازی‌های بزرگ را ببازید نشان می‌دهد عملکرد درخشانی دارید که به اینجا رسیده‌اید. سخت تلاش کردم و از  منتقدان تا خانواده‌ام همگی تلاش مرا دیدند. به همین دلیل به خودم افتخار می‌کنم.

وی تأکید کرد: درباره تیم دفاع و حمله قدرتمند ایران باید بگویم آنها یکی از بزرگترین تیم های جام هستند. باید روی این بازی تمرکز کنیم. باید ابتدا گل نخوریم و سپس تلاش کنیم تا به دروازه آنها فشار بیاوریم. سوریه انگیزه کافی دارد تا بهترین خودشان را به نمایش بگذارند. توانایی لازم برای استفاده از پتانسیل خودمان را داریم. جزئیات کوچک تعیین کننده است و امیدوارم در بازی فردا اشتباهی نداشته باشیم.

کوپر گفت: روشی که می‌خواهیم استفاده کنیم این است که بتوانیم گل بزنیم و از بیشترین پتانسیل هر بازیکن استفاده کنیم. برخی اشتباهات باعث می‌شود نتیجه تغییر کند‌‌. امیدوارم این اتفاق فردا نیفتد و به برد برسیم.

ادامه دارد

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا