اخبار ورزشی

کُری سنگین روزنامه مادریدی برای بارسایی‌ها +عکس

به گزارش برگزیده های ایران، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لالیگا بارسلونا دیداری عجیب را رقم زد و باعث تحیر بسیاری از فوتبال دوستان شد.

این تیم، بازی را بسیار عالی آغاز کرد و توانست در نیم ساعت ابتدایی ، ۳ گل به ثمر رساند. در حالی که بسیاری عقیده داشتند ، بازگشت ژاوی امیدها را برای تیم زنده کرده ولی در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و بارسلونا برد ۳ بر صفر را با تساوی ۳ بر ۳ عوض کرد تا دوباره در کسب پیروزی ناکام بماند.

این تیم اکنون با ۱۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد و ژاوی کاری سخت برای رساندن آنها به جمع ۴ تیم پایانی دارد.

در شبی که بارسلونا به تساوی رسید، رئال مادرید مقابل رایو وایکانو، تیمی که باعث اخراج کومان شد را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و دوباره صدرنشین لالیگا شد.آنها اکنون با ۲۷ امتیاز در صدر قرار دارند و مدعی اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت‌های اسپانیا به شمار می‌روند.

روزنامه مارکا در جلد امروز خود کری جالبی برای بارسایی‌ها خواند و نوشت: ۱۰ امتیاز فاصله با بارسلونا!

آنها این اختلاف امتیاز پیش آمده را موضوع بزرگی دانستند و برای هواداران این کری سنگینی خواندند.

آ.اس مادرید نیز تیتر  «صدرنشین با ۲ چهره» را به روی جلد برد و از نمایش خیره کننده رئال در نیمه اول صحبت کرد. آ.اس این تیم را مدعی اصلی قهرمانی خواند و از اختلاف ۱۰ بازی با بارسلونا نوشت.

و اما روزنامه‌های بارسایی نیز تیتر اصلی را به روی ژاوی بردند و نوشتند که این شخص برای احیای تیم ، کار زیادی در پیش خواهد داشت.

موندو از مصدومیت فاتی، گارسیا و گاوی نوشت و از تساوی عجیب مقابل سلتاویگو در بالایدوس حرف زد. اکنون بارسلونا ۱۱ مصدوم دارد که باید دید ژاوی چه کاری می‌تواند برای بهبود این شرایط داشته باشد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا