چهارمحال و بختیاری

کیار قرمز شد/ مراجعه ۶۵۷ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان کیار وضعیت این شهرستان به لحاظ شیوع این ویروس از نارنجی به قرمز تغییر یافت.

گفتنی‌ است در حال حاضر شهرستان‌های بروجن، شهرکرد ، لردگان، فارسان و سامان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بن، اردل، خانمیرزا و کوهرنگ در وضعیت زرد از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۷ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۹۴ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۱۵۹ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۱۵ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد. 

هم‌اکنون ۲۲۴ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۷۲ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات قرار دارند.

گفتنی است ۲۳ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا