اخبار ورزشی

گارسیا: مقابل یونیون برلین بهترین بازی‌مان را به نمایش نگذاشتیم/ نیمه دوم بهتر توپ را جابجا کردیم

گارسیا: مقابل یونیون برلین بهترین بازی‌مان را به نمایش نگذاشتیم/ نیمه دوم بهتر توپ را جابجا کردیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، رودی گارسیا که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در خانه یونیون برلین به برتری یک بر صفر برسد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما در این بازی به ندرت اذیت شدیم، اما در عین حال در هنگام حمله هم آنقدر خطرناک نبودیم. می‌دانستیم با وجود آنچه که برخی می‌گفتند، ما در این بازی از پیش‌ برنده نبودیم. زمانی که تیمی نتایج بدی را پشت‌سر می‌گذارد، از نظر آماری احتمال از بین بردن این روند بیشتر از ادامه آن است.

وی افزود: در نیمه اول اشتباهات زیادی وجود داشت و ما چند پاس اشتباه دادیم که این بد است چون یونیون برلین تیمی است که از اشتباهات رقبایش برای ترتیب ضدحمله استفاده می‌کند. مهم این بود که شکیبایی داشته باشیم و زیاد باز بازی نکنیم و در نیمه دوم بهتر توپ را جابجا کردیم. ما گل خوبی به ثمر رسانیم که روی پاس کوارا و حرکت راسپادوری به ثمر رسید که خیلی دوست داشتم روی تیرک اول گلزنی کنیم.

دلورنتیس: با اوسیمن برای تمدید قرارداد توافق کرده بودیم اما نظر او تغییر کرد

سرمربی فرانسوی ناپولی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئناً این بهترین بازی ما نبود، ما بارها توپ را از دست دادیم اما با علم به اینکه یونیون برلین سه مدافع تنومند در اختیار داشت، نمی‌توانستیم توپ را از جناحین سانتر کنیم و باید زمینی توپ را به گردش در می‌آوردیم و آن را حفظ می‌کردیم که اینها همه نکات مثبتی هستند. ما می‌دانیم که باید تا سوت پایان بازی به ارائه فوتبال خود ادامه دهیم.

ناپولی با کسب دومین برد خود ۶ امتیازی شد و در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان اروپا و پشت‌سر رئال مادرید ۹ امتیازی ایستاده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا