ایلام

گازرسانی به شهر میمه/ ۱۰۰ درصد جمعیت شهری از نعمت گاز برخوردارند

عباس شمس‌اللهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طرح گازرسانی به شهر میمه دهلران که تا کنون به دلیل شرایط کرونایی انجام نشده بود، به صورت رسمی افتتاح و مردم این شهر پس از سال‌ها انتظار به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

وی با اشاره به اینکه با گازرسانی به شهر میمه بیش از ۸۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد، افزود: تاکنون در این شهر ۶۰۰ مشترک جذب و عملیات گازرسانی به چند خانوار باقیمانده توسط پیمانکار در حال اجرا است.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه برای گازرسانی به شهر میمه  ۴۲ هزار و ۳۶۱ متر خط تغذیه و ۱۴ هزار متر شبکه توزیع اجرا شده است، اظهار داشت: برای گازرسانی به شهر میمه ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: تاکنون ۵۰۱ روستا در استان گازدار شده و چند روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

شمس‌اللهی به وضعیت گازرسانی در دهلران اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴ شهر و ۵۶ روستا در شهرستان دهلران گازدار هستند و ۴ روستای دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجراست و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری نیز روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند، به شبکه گاز متصل شوند. 

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا