لرستان

گازرسانی به ۶۰۰ خانوار روستایی در پلدختر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پل‌دختر، فرهاد زیویار روز پنج‌شنبه در سفر به پل‌دختر در مراسم افتتاح گازرسانی به  دهستان افرینه، اظهار کرد: شهرستان پل‌دختر به واسطه محروم بودن از رشد واحدهای صنعتی و مراکز تولیدی آخرین شهرستان استان است، که قبل از سیل نیز به آن توجه کمتری شده است.

وی افزود: باید به مردم سیل‌زده پل‌دختر کمک کرد که به زندگی عادی برگردند، کما اینکه تکمیل پروژه‌های سیل ، تازه مردم این شهرستان را به نقطه صفر زندگی می‌رساند

استاندار لرستان گفت: طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله دیواره‌های حفاظتی در پل‌دخت، بازگرداندن مردم به زندگی عادی است، که مستلزم همت مسئولان و تلاش در به نتیجه رساندن این پروژه‌ها می‌باشد تا بتوان در راستای محرومیت‌زدایی خدمات به مردم را با جدیت پیش‌برد.

وی افزود: بخش زیادی از طرح گازرسانی به دهستان افرین و روستاهای منطقه با تلاش و زحمات مسئولان انجام شده ،اما نباید این طرح‌ها که برای آسایش مردم است، روی زمین بماند بلکه باید با هماهنگی بین دستگاهی، فعالیت‌های این طرح‌ها به موقع انجام شود، تا مردم از آن استفاده کنند.

زیویار یارآورشد: علی‌رغم اینکه تحریم‌ها و محدودیت‌های اقتصادی از دلایل عدم تسریع در تکمیل پروژه‌ها است، اما نمی‌توان در این زمینه ناکارآمدی مسئولان را نادیده گرفت.

استاندار لرستان در ادامه سفر به پل‌دختر، پروژه گازرسانی به دهستان افرینه را افتتاح و با حضور وی، گازرسانی به ۶۰۰ خانوار روستاهای محور جلگه خلج – پل‌دختر با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی شد.

زیویار در ادامه این سفر هم‌چنین از پروژه پل برگلان سوخته با هفت میلیارد ریال اعتبار و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا