تهران

گاز رسانی به شمالی‌ترین روستای شمیرانات/ استاندار تهران: تا پایان ۱۴۰۱ همه روستا‌های استان گازرسانی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از شمیرانات محسن منصوری استاندار تهران امروز پروژه گاز رسانی به روستای پس قلعه، شمالی ترین روستای شهرستان شمیرانات و آخرین روستای فاقد گاز این شهرستان را با حدود ۶۶۰۰ متر لوله گذاری و حدود ۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح کرد.

محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: شهرستان شمیرانات در ابعاد مختلف اقتصادی جزو شهرستان‌های توانمند است اما زیر پوست همین شهر بعضا نقاطی را می‌بینیم که از حداقل‌های امکانات هم برخوردار نیستند.

وی گفت: روستای پس قلعه شمالی ترین روستای شهرستان شمیرانات و آخرین روستایی که فاقد گاز بوده است که امروز افتخار داریم که خدمت مردم شریف روستای پس قلعه باشیم که حدود ۲۵۰ خانوار دارد و ۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و مردم بسیار متدینی دارد.

استاندار تهران بیان کرد: این روستا به دلیل شرایط خاص و صعب العبوری که دارد و علارقم وجود موانع به لحاظ اجرایی پروژه، توانستیم گاز را به آخرین روستای شهرستان شمیرانات برسانیم.

منصوری ادامه داد: در سطح استان تهران به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار گاز رسانی شده و حال تصمیم این است که به روستاهای زیر ۲۰ خانوار گازرسانی شود و گازرسانی ۱۹ روستا ان‌شاءالله امسال تمام می‌شود و بعد از این مجموعا ۱۵ روستای دیگر باقی می‌ماند که با توجه به جلساتی که انجام شده تا آخر سال ۱۴۰۱ به آن‌ها نیز گازرسانی می‌شود.

انتهای پیام/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا