هرمزگان

گام‌های بسیج سازندگی رودان برای محرومیت‌زدایی

محمد ماهری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان با اشاره به برخی فعالیت‌های بسیج سازندگی در سطح این شهرستان اظهار داشت: اجرای طرح‌های زودبازده عام‌المنفعه در سراسر شهرستان با یاری گرفتن از دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در روستاها در اولویت کار بسیج سازندگی شهرستان قرار دارد.

وی با بیان اینکه  محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار مهمترین وظیفه بسیج سازندگی است و رفع محرومیت  از برخی محلات شهری را دیگر گام بسیج سازندگی در راه محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: کمیته خیرین بسیج سازندگی شهرستان برای یاری رساندن در این حوزه‌ها تشکیل شده است.

ماهری از انتخاب چندین روستای شهرستان به‌عنوان روستاهای پایلوت اقتصادی و محله اقتصادی برای تحول در اقتصاد و معیشت روستاییان خبر داد.

وی از برگزاری همایش توجیهی مسؤولان گروه‌های جهادی سراسر شهرستان رودان با حضور مسؤول مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی و مسؤول هسته توانمندسازی گروه‌های جهادی سپاه امام سجاد(ع) در زمینه اشتغال و کار آفرینی  با شرکت ۶۰ نفر از مسؤولان گروه‌های جهادی شهرستان خبر داد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودان هدف از اجرای این برنامه را ارتقای سطح مهارت جهادگران در راستای اقتصاد مقاومتی محرومیت‌زدایی و آبادانی روستا و محلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این همایش ۱۱ کارگروه تخصصی شامل، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی، عمران و ساخت و ساز، محرومیت‌زدایی و کمک‌های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی، رسانه مستندسازی و فضای مجازی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، بهداشت سلامت و خدمات پزشکی، مدیریت بحران و امداد و نجات پدافند غیرعامل، علمی آموزشی و پژوهشی، ورزش و تربیت بدنی و امور بانوان جهادگر حضور یافتند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا